Ako som kupoval mobil,alebo zákazník náš pán.

07.11.2009 08:08

Prišiel čas, keď som došiel k rozhodnutiu, že potrebujem nový mobilný telefón. Určil som si kritéria ako funkcie, vzhľad a najmä cenu. S elánom som začal brázdiť internet a hľadal ten pravý. Našiel som tam zo pár telefónov, ktoré vyhovovali mojim kritériam. Napísal som si ich na papierik a na druhý deň som sa vybral do mesta na obchôdzku po predajniach mobilov. Prešiel som niekoľko záložní, veď čo ak tam náhodou na nejaký natrafím. Navštívil som aj dve značkové špecializované predajne mobilných telefónov. A práve tam som zažil svoje prvé sklamanie. Mobily tam boli prehľadne vystavené v zamknutých skrinkách, no čo ma zarazilo, nebola pri nich uvedená cena. Keď som sa na ňu a funkcie telefónu opýtal predavača ochotne mi odpovedal. No keďže cena nezodpovedala stavu mojej peňaženky, opýtal som sa na druhý telefón. Predavač bol ešte stále ochotný odpovedať, no pri treťom a štvrtom telefóne už jeho ochota poľavovala. Pritom stačilo, aby pri telefónoch bolo uvedené koľko stoja a nemusel som ho otravovať. Keď sa to isté opakovalo aj v druhom špecializovanom obchode, môj elán nakupovať dosť vyprchal. Do tretieho obchodu som už radšej nešiel.

Rozhodol som sa, že si nájdem nejaký dobrý internetový obchod na dobierku a možno niečo aj ušetrím. Na svoju radosť som taký obchod našiel. Vybral som si mobil za dobrú cenu a aj jeho funkcie vyhovovali mojim predstavám. Na moje prekvapenie tam bola možnosť si telefón vyzdvihnúť priamo v obchode. Spomínaný obchod mal svoje dve pobočky aj v mojom bydlisku a tak som sa už v duchu tešil na nový mobil. Keď som ešte na ich stránke pri mňou vybranom mobilnom telefóne uvidel napísanú dodaciu lehotu do 48 hodín, s radosťou som vyplnil a potvrdil objednávku. Obratom mi bolo potvrdené ,že moja objednávka bude v krátkom čase vybavená. Keby mi niekto vtedy povedal, že sa teším zbytočne ,asi by som ho vysmial.

Pravda však bola taká, že to malo jeden veľký háčik. Keď ani po piatich dňoch telefón neprišiel, napísal som na firmu e-mail kde to viazne, keď mal prísť do 48 hodín. Dostal som odpoveď, že ho nemajú na sklade. Ani zmienka o tom kedy ho dostanú a či ho vôbec dostanú. Som toho názoru, že firma, ktorá má záujem o zákazníka mala svoju odpoveď formulovať trochu ináč a pridať k tomu aj ospravedlnenie. Počkal som ešte pár dní a keď telefón stále nechodil a ja som nemal istotu, kedy a či príde, písomne som zrušil svoju objednávku.

Bol som nahnevaný, pretože medzitým, čo som zbytočne čakal, som prišiel o parádny telefón za dobrú cenu, ktorý mali v inej predajni a samozrejme zakrátko ho predali.

Po týždni som si však kúpil iný aj keď trochu drahší. Som však s ním zatiaľ spokojný.

Pár dní som sa z neho vytešoval, keď tu zrazu telefón zazvonil a mužský hlas na druhom konci mi radostne oznamoval ,že si mám prísť po nový mobilný telefón ,ktorý som si objednal...

 

TOPlist

 

Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu a použitím príslušného nastavenia webového prehliadača vyjadrujete súhlas s ich používaním.
V poriadku
Viac informácií