ČB fotografie

09.10.2010 09:32

Pamätám,že ako chlapec som fotil a sám som si vyvolával fotky i filmy. Provizórnu fotokomoru som si urobil v kúpeľni,kde som bol zavretý aj niekoľko hodín a dýchal výpary vývojky,či ustalovača. Samozrejme jednalo sa o čierno-biele fotky,farebné prišli na radu neskôr. Keď potom nastúpila éra digitálnych fotiek s možnosťou rôzneho upravovania,neodolal som ani ja. Na čb fotky som úplne zabudol. V poslednej dobe však pozorujem trend návratu k čb fotkám a to formou prevodu fotiek farebných na čierno-biele. Musím uznať,že niektorým fotkám takáto úprava sadne. Aj ja som sa pokúsil o pár takýchto fotiek a budem rád,ak si ich pozriete.

 Nech sa páči vstúpte: vladimir-hano.webnode.sk/cb-bw-fotografie/

TOPlist 

Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu a použitím príslušného nastavenia webového prehliadača vyjadrujete súhlas s ich používaním.
V poriadku
Viac informácií