Cenzúra na vybrali.sme.sk ?

21.09.2011 11:42

Dnes som na webovú stránku vybrali.sme vložil odkaz na článok Najnebezpečnejšie krajiny sveta. Každý kto vloží na zmienenej stránke odkaz na nejaký článok môže napísať svoj vlastný popis poslaného článku v rozsahu max. 450 znakov. Ja som k tomuto článku napísal tento popis:No, tiež poznám pár miest na Slovensku. Administrátor webu mi túto poznámku zmazal a napísal miesto nej iný popis,čo ja osobne pokladám za cenzúru porovnateľnú z dobou pred rokom 89. Alebo si fakt myslí ten ,čo cenzúroval moje slová,že na Slovensku je všade bezpečne ? Z rôznych článkov a rozhovorov s turistami, ale aj z vlastných skúseností mám z niektorých lokalít u nás iný dojem. Som toho názoru, že o miestach na Slovensku,kde sa slušný občan bojí chodiť, alebo chodí so strachom, by sa malo hovoriť a nie to zatajovať,či mazať príspevok. Mimochodom som názoru ,že môj popis žiadny zákon neporušoval a išlo o svojvôľu veľmi iniciatívneho pracovníka. Nič proti iniciatíve ako takej, ale mala by byť nasmerovaná správnym smerom. Toto bol krok späť.

Doplnené 16.12.2011: Dňa  10.12.2011 som na vybrali.sme vložil v súlade s pravidlami odkaz na článok Lekárski odborári vyhlásili štrajkovú pohotovosť . K odkazu som pridal môj popis, že sa jedná o nekonečný príbeh. Tento článok sa 2 dni držal medzi najlepšími novinkami a potom na moje prekvapenie bol odkaz naň aj s popisom vymazaný. Toto ma len utvrdilo v mojom presvedčení, že na vybrali sme je živelná cenzúra aj 22 rokov po nežnej revolúcii.

Doplnené 9.11.2015: Upozorňujúci článok s názvom Pozor na e-shop Dancemaster.sk  sa vďaka hlasovaniu dostal na titulku medzi najlepšie články. Bohužial po pár hodinách ho admín bez upozornenia z titulky stiahol. Pre mňa je to ďalší dôkaz nezmyselnej cenzúry na vybrali.sme.

Foto ako dôkaz:

Tento článok o utečencoch sa ani napriek dostačujúcemu hlasovaniu nielenže nedostal medzi najlepšie články, ale ani medzi najlepšie novinky.Tie sú vpravo a majú podstatne menej hlasov. Jednoducho cenzúra.

TOPlist 

Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu a použitím príslušného nastavenia webového prehliadača vyjadrujete súhlas s ich používaním.
V poriadku
Viac informácií

Kontakt