Kto nás bude zastupovať v parlamente

14.06.2010 08:57

Zoznam poslancov,ktorí nás budú zastupovať v parlamente:

spravy.pravda.sk/pozrite-si-zoznam-poslancov-ktori-vas-budu-zastupovat-v-parlamente-1gb-/sk-volby.asp?c=A100613_201122_sk-volby_p29

Pre mňa osobne sú zaujímavé tieto 4 mená za SaS :

4. Igor Matovič
5. Erika Jurinová
6. Martin Fecko
7. Jozef Viskupič

Prečo ? Podľa tvnoviny tvnoviny.sk/spravy/domace/rekordni-poslanci-sas-vyskocili-z-poslednych-miest-na-prve.html sa ich názory prezentované na vlastnej webovej stránke radikálne odlišujú od oficiálnych postojov SaS. Matovič, Jurinová, Fecko a Viskupič sú v nezávislom občianskom hnutí Obyčajní ľudia.

Na stránke občianskeho hnutia Obyčajní ľudia www.scribd.com/doc/30671848/OBY%C4%8CAJNI-%C4%BDUDIA-Noviny-2010-17-Web   sa v článku  Dôverujete nám ? Chcete nás voliť ? dočítate oi aj toto: "Keďže na niektoré otázky máme iný názor ako SaS, dohodli sme sa, že budeme síce na ich kandidátke, ale s našim vlastným programom.A tak v týchto voľbách budeme zo všetkých 2394 kandidátov len my jediní 4 kandidovať ako skutočne nezávislí" Ďakujeme, nesklameme. igor , erika, martin, jozef

Medzi budúcich poslancov sa vďaka krúžkom voličov zaradili aj všetci štyria predstavitelia OKS, ktorí sa o hlasy občanov uchádzali na kandidátke Mostu-Híd.

Sú to: 6. Peter Zajac, 7. František Šebej, 11. Ondrej Dostál, 13. Peter Osuský

Viac tu:krija.blog.pravda.sk/2010/06/13/slovaci-pane-boze-koho-ste-to-prekruzkovali-oks/

Tieto fakty naznačujú,že to v parlamente môže byť ešte zaujímavé. Sám som zvedavý na hlasovanie niektorých poslancov. Ja im prajem ,aby sa vždy rozhodovali podľa svojho najlepšieho vedomia a svedomia...

Som veľmi rád,že sa do parlamentu nedostali SMK a HZDS a spokojný som aj s tým, že voliči ukázali SNS zdvihnutý prst. Smutný som z toho,že viac ako 1/3 voličov sa prostredníctvom poslancov,ktorým dali hlas,nebude môcť zúčastňovať na riadení štátu. K tomuto tvrdeniu ma vedú doterajšie skúsenosti z našeho parlamentu. Som za zákon,aby vo vládnej koalícii mohli byť najviac dve,výnimočne tri strany. Bolo by to spravodlivejšie a zabránilo by to vzniku rôznym koaličným zlepencom.Tieto zlepence sú vždy rizikovým faktorom v parlamente. Nedávna minulosť mi dáva za pravdu a to nemám na mysli len poslednú vládnu koalíciu...

Som toho názoru,že KDH a SaS sú tak rozdielne strany,že práca v jednej koalícii,ktorá už je viac menej istá,bude od nich vyžadovať veľa kompromisov. A ako spieva jeden známy spevák "  Kompromisy to sú krysy "

 

 

TOPlist

Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu a použitím príslušného nastavenia webového prehliadača vyjadrujete súhlas s ich používaním.
V poriadku
Viac informácií