O zlodejoch, klamároch, voľbách a Google

18.04.2010 06:52

Priznám sa, ak by dnes boli voľby asi by som ostal doma. Prečo ? Jednoducho preto, že žiadna strana ,či kandidát nespĺňa moje požiadavky, ktoré vôbec nie sú náročné. Už mám dosť vzájomného osočovania sa strán a politikov z tunelovania, klamania, klientelizmu, či kradnutia. Obyčajný občan popritom nemá ani najmenšiu šancu zistiť, kde je pravda aj keby sa ako snažil. Takže buď majú maslo na hlave všetci politici, alebo im na pravde pramálo záleží a nás voličov majú za hlupákov, ktorí ich vždy a za každých okolností budú voliť.
Veď ako si vysvetliť správanie politikov, ktorí nereagujú na otázky svojho potenciálneho voliča a ignorujú ho. Tento volič pritom nechce nič iné ,iba sa dozvedieť priamo od dotyčného politika, či sú pravdivé obvinenia na jeho adresu napríklad ohľadom jeho zázračného zbohatnutia. Ako sa má volič dozvedieť pravdu, ak sám politik ktorého sa to týka, odmieta odpovedať. Nevadí tomuto politikovi, že svojim správaním stráca voličov ?
Aby som bol konkrétny, sám som istému politikovi v elektronickej pošte položil niekoľko otázok. Ak by ma jeho odpoveď presvedčila, zvážil by som jeho podporu vo voľbách. Takto nemám čo zvažovať, pretože moje otázky ostali bez odpovede. Nechce sa tento politik očistiť z obvinení ? Alebo je v tomto prípade pravda ,že kto mlčí ten svedčí... ? V každom prípade ja nemôžem a ani nebudem voliť kandidáta, na ktorom je tieň podozrenia z viacnásobného porušenia zákona, zneužitia moci a morálneho zlyhania. Ak mám byť úprimný tak do tohoto profilu zapadá viacero kandidátov ,ba dokonca podľa bulváru možno všetci. Z tohoto dôvodu som zatiaľ rozhodnutý nevoliť.
V rôznych článkoch na internete som sa o istom kandidujúcom politikovi dozvedel, že je zlodej ,klamár a dokonca vrah. Bral som to s istou rezervou, až do včera.
Včera som len tak z recesie napísal do vyhľadávača slovo zlodej a bol som prekvapený a možno ani nebol koho Google dalo na prvé miesto. To isté sa zopakovalo aj pri slove klamár. Ďalej som už nepokračoval...Ale, niečo na tom asi bude, veď bez vetra sa ani lístok nepohne a Google by predsa neklamalo, alebo áno?
Ako sa poznám, tak nakoniec voliť pôjdem a ak sa tak stane, tak názor Google budem určite brať do úvahy. A čo Vy ?
 

TOPlist

Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu a použitím príslušného nastavenia webového prehliadača vyjadrujete súhlas s ich používaním.
V poriadku
Viac informácií