Recenzia na firmu Qcomp

14.02.2013 08:54

 

Stále hovorím, že serióznosť predajcu sa ukáže až keď prídu problémy, teda keď zákazník zistí doma, že tovar nefunguje, alebo sa po čase v záručnej lehote pokazí. Mne sa to stalo s firmou Qcomp.sk, od ktorej som kúpil tovar a pre nefunkčnosť som ho v súlade zo zákonom do 7 dní vrátil. Dovtedy som s touto firmou nemal problém a aj preto som mal v minulosti u nich niekoľko desiatok objednávok. Som teda stály zákazník. Predpokladal som aj pre tento dôvod,  že všetko pôjde hladko, hlavne keď mi vrátený tovar prevzali bez pripomienok. No, zmýlil som sa. Qcomp nedodržal zákonnú lehotu 15 dní na vrátenie peňazí. Peniaze za vrátený tovar som dostal na účet až po vyše mesiaci a aj to, až po mojej tretej urgencii, čím ma hlboko sklamali. Zdá sa mi nedôstojné prosiť sa o svoje peniaze. Na druhej strane, ak by zákazník neuhradil faktúru, firma by s ním cestou exekútora urobila krátky proces. Taktiež som nespokojný aj s postojom majiteľa  firmy, s ktorým som neskôr komunikoval emailom. Nadobudol som totiž dojem, že firme na zákazníkoch vôbec nezáleží.

Pre objektívnosť som si na internete pozrel recenzie na firmu Qcomp.sk. Informácie som čerpal hlavne na  stránke obchody.heureka.sk, ale aj inde. Jedná sa zhruba o obdobie posledných dvoch mesiacov, kde som sa zameral na kritické recenzie.  Zistil som tieto zaujímavé skutočnosti:

Osem zákazníkov neodporúča túto firmu.

Deväť zákazníkom má zlú skúsenosť s komunikáciou  tejto firmy so zákazníkmi

Sedem  zákazníkov sa sťažuje na dodacie lehoty

Šesť zákazníkov kritizuje prehľadnosť obchodu

Minimálne  dva razy firma nedodržala  zákonnú lehotu  15 dní na vrátenie peňazí.

Toľko informácie z internetu, ktoré však  nemusia  vyjadrovať skutočnosť. Som však toho názoru ,že niektorí zákazníci aj napriek negatívnym skúsenostiam s touto firmou sťažnosť, či recenziu nenapísali, ale platí to aj naopak. Pre mňa  ako zákazníka sú to však dosť dôležité informácie, pretože ako som napísal v úvode až problém s tovarom preverí serióznosť predajcu. Inkasovať peniaze za bezchybný tovar  dokážu všetci.  Záver nech si urobí každý sám.

Fakt je však aj to, že firma láka zákazníkov na takzvané Q-koruny, ktoré získavajú za každý nákup. Za tieto Q-koruny, ak sa po čase nazbierajú sa dá kúpiť určitý tovar. Aspoň tak to firma tvrdí na svojej stránke. Ja som si za tieto Q-koruny objednal tovar a čakám naňho už  22 dní, i keď mi potvrdili , že do troch dní tovar môžem očakávať. Nakoniec som zmienený tovar dostal až po mojej urgencii po mesiaci.  Nezdá sa mi to vôbec seriózne, hlavne ak ten istý tovar za eurá prišiel známemu už na druhý deň..

Vo firme Qcomp.sk som sa sklamal a od tejto chvíle budem tržby robiť iným. Veď o tom to je. Tržby si zaslúži ten, kto si svojich zákazníkov váži a aj sa tak správa.

POZOR!!!, firma Qcomp.sk už skrachovala a aj nástupnícka firma Eraser s.r.o Viac tu

 Všetkým , ktorí majú nejaký problém, doporučujem kvôli kvalifikovaným pracovníkom a následne ich odborného posúdenia problému sa najskôr obrátiť na SOI alebo na: www.spotrebitelskecentrum.sk

Viac aj tu: https://www.zive.sk/clanok/108211/it-predajca-qcomp-skoncil-zakaznici-sa-hromadne-stazuju

            https://obchody.heureka.sk/qcomp-sk/recenze/

Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu a použitím príslušného nastavenia webového prehliadača vyjadrujete súhlas s ich používaním.
V poriadku
Viac informácií

Kontakt

TOPlist