Podvod na OSBD v Poprade

29.04.2010 11:31

V časopise plus 7dní v čísle 18 zo dňa 29.4.2010 som si prečítal článok s názvom "Boj o stoličky". Článok opisuje zložitú situáciu na OSBD v POPRADE a sú tam vyslovené závažné podozrenia z porušenia zákona a nechýbajú tam slová ako "podvodníci".
plus7dni.pluska.sk/plus7dni/vsimli-sme-si/2010/04/boj-o-stolicky.html

Chcem poukázať na fakt ,ktorý sa v článku nespomína,že hlavne v období od 1.9.2005 do asi júla 2006 prišlo mnoho nájomníkov a medzi nimi aj ja o svoje peniaze ,ktoré vtedy zaplatili do pokladne OSBD. V tom čase oficiálne úradovali dve skupiny vedenia OSBD. Jedna priamo na OSBD a druhá na vysunutom pracovisku. Druhá skupina, ktorá je aj teraz pri moci neuznáva platby nájomníkov ,ktoré boli zaplatené prvej skupine priamo do pokladne OSBD v Poprade.
Občania boli takto okradnutí o svoje peniaze. Je hanba,že údajne v právnom štáte môže k niečomu takému vôbec dôjsť. V tomto prípade sa v plnej nahote prejavila nemohúcnosť polície a súdu. Spravodlivosť tu dostala facku a ukázalo sa,že v právnom systéme nášho štátu niečo smrdí.

Čo Vy na to páni vládni predstavitelia ? Zákon o vlastenectve ste už schválili,čo tak sa venovať podvodu na OSBD v  Poprade a prijať zákony ,aby k podobným zlodejstvám už nikdy a nikde nedošlo ? 

Aby som sa neopakoval tak viac o podvode na OSBD v Poprade je aj v nasledujúcich odkazoch:
https://staznosti.sme.sk/cpld/3005/Okresne-stavebne-bytove-druzstvo-Poprad/Platbu-ktoru-ste-dostali-dvojmo-nechcete-vratit.html Odkaz je už nefunkčný tak Čítajte tu 

Balada o jednom OSBD, alebo arogantný bastard

korzar.sme.sk/popradske-osbd-ma-dve-predstavenstva-a-dvoch-riaditelov.

 

Doplnené 15.4.2012: Je mi ľúto, ale niektoré odkazy nie mojou vinou už nefungujú z dôvodu zrušenia, či zmeny stránky. Neviem , čo si mám o tom myslieť, no nič to nemení na veci, že arogantní zlodeji z OSBD Poprad si stále beztrestne užívajú nakradnuté peniaze. Ich arogantnosť dokazuje aj fakt, že na moju reklamáciu z roku 2006 mi dodnes neodpovedali.

TOPlist 

Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu a použitím príslušného nastavenia webového prehliadača vyjadrujete súhlas s ich používaním.
V poriadku
Viac informácií