Najnedôveryhodnejší politici na Slovensku

06.11.2013 07:01

Po necelom roku som ukončil anketu na mojej stránke s otázkou"Za ktorého politika sa najviac hanbíte?" V ankete  sa zúčastnilo 99 hlasujúcich. Bez problémov a s veľkým náskokom vyhral Vladimír Mečiar, ktorý dostal 52 hlasov. Myslím, že sa to dalo predpokladať, pretože tento politik si svoju formu dlhodobo udržuje. Na druhé miesto sa s 21 hlasmi až v záverečnom finiše prepracoval Róbert Fico. Pán premiér by mal porozmýšľať, prečo je tomu tak. Bronzovú medailu prekvapujúco plece pri pleci získali páni Mikuláš Dzurinda a Ján Slota. Obaja zhodne dostali po 11 hlasov.V ankete bola ešte možnosť kliknúť na "Iný politik", čo využili iba štyria hlasujúci.Z tohto hlasovania predpokladám, že som sa svojou  nomináciou  potencionálnych kandidátov celkom trafil, aj keď by sa určite našli aj ďalší kandidáti so šancou na úspech v tejto ankete. Napríklad aj taký náš pán prezident by určite skončil v popredí štartovného poľa a "hanbu by si  neurobil". Sám osobne ľutujem, že som tam nedal jedného euro poslanca, ktorý na obyčajných ľudí nemá čas, no na svoj súkromný biznis v Bojníckych kúpeľoch ho má neúrekom. Ktovie, ako by to dopadlo ak by som dal otázku v ankete v opačnom garde, teda so znením napríklad "Ktorý politik je pre Vás vzorom?" Mňa momentálne nenapadá ani jeden. Nie je to dobrá vizitka pre našich politikov, ale im je to aj tak jedno. Hlavné je, že sa dostali a dostanú ku korytu. Zatiaľ to vyzerá tak, že aj ovčanom Slovenska to je tiež jedno.

 

 

 

Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu a použitím príslušného nastavenia webového prehliadača vyjadrujete súhlas s ich používaním.
V poriadku
Viac informácií