Otázky pre kandidáta na prezidenta

04.07.2013 07:25

Dňa 26.6.2013 som poslal kandidátovi na prezidenta pánovi Andrejovi  Kiskovi  cez kontaktný formulár jeho webovej stránky e-mail s týmto znením:

Dobrý deň. Mám v pláne  napísať článok o vašej ambícii stať sa prezidentom Slovenska. Bol by som rád ak by ste mi odpovedali na pár otázok:
1, Aké prvé kroky by ste urobili ako prezident Slovenska?
2, Čo konkrétne by ste urobili pre zlepšenie života obyčajných ľudí na Slovensku?
3,Ako by ste zmenili stav ,ak by ste ho vôbec chceli zmeniť, že po Slovensku beztrestne chodia novodobí zbohatlíci, ktorí nevedia preukázať zdroj svojich príjmov ?
4, Ako chcete riešiť slabú vymožitelnosť  práva na Slovensku a súhlasíte aby štát špicľoval, odpočúval svojich občanov a čo proti tomu mienite urobiť ?
5, Je pravdou , že vaša nadácia(Dobrý anjel) uverejňuje inzeráty s ponukou práce, ale v skutočnosti sú už tieto miesta dávno obsadené, či sľúbené ?
6, Je pravdou, že ste arogantne odmietli prácu ťažko chorej pani ?
7, Je pravdou, že Vy , alebo firma v mene ktorej ste objednávali tovar(údajne sa jedná o stavebné drevo) ste nezaplatili faktúru ?
Ďakujem a budem rád ak mi na otázky odpoviete.
Kľudne môžete dopísať aj pár slov , ktoré sa otázok netýkajú a cítite potrebu ich napísať.
Vladimír Hano, Poprad

Prijatie môjho e-mailu mi bolo oficiálne potvrdené ešte v teň deň z adresy kontakt@andrejkiska.sk.  Do dnešného dňa som odpoveď nedostal. K obsahu otázok len toľko: Som presvedčený, že kandidát na prezidenta by mal byť schopný odpovedať aj na nepríjemné otázky, aby si voliči vedeli urobiť svoj názor.
Pokiaľ odpovede na moje otázky dostanem, tak ich tu doplním. Nevylučujem ani uverejnenie názorov občanov, či dôkazných materiálov, ktoré sa týkajú daných otázok. Pre upresnenie: Niektoré otázky som položil aj na základe informácii a požiadavok konkrétnych občanov, ktorí si myslím majú právo na odpoveď.

Môj názor na tohto kandidáta  :  Kandidát, ktorého prezidentská kampaň stojí na (ne)záujme o občanov  

PS: Pod týmto článkom nájdete aj moje vyjadrenie k urážkam pri diskusii na blog.sme, kde som tiež tento článok uverejnil.


Doplnenie článku 20.7.2013: Do dnešného dňa som odpovede na moje otázky nedostal. Ak má pán Kiska  čas  na písanie článkov na svojom blogu a nemá ho na zodpovedanie otázok svojich potencionálnych voličov, tak to o niečom svedčí !

Odpovede na moje otázky

 

18.1 2014 som dostal emailom odpovede od pána Kisku, ktorý tvrdí, že mi ich poslal už v júli 2013. Fakt je však taký , že ja som ich prvý krát dostal až teraz v januári 2014. Nebudem špekulovať, kde sa stala chyba, či to bol technický problém, alebo zlyhal ľudský činiteľ. Kto má záujem môže si odpovede pána Kisku prečítať TU

 

 

TOPlist
Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu a použitím príslušného nastavenia webového prehliadača vyjadrujete súhlas s ich používaním.
V poriadku
Viac informácií