Kandidát, ktorého prezidentská kampaň stojí na (ne)záujme o občanov

05.07.2013 15:31

Necelý rok pred voľbami prezidenta  som zaregistroval nového údajne nezávislého kandidáta na prezidenta Slovenska. Je ním pán Andrej Kiska z Popradu, zakladateľ Dobrého anjela. Priznám sa, aj keď som tiež z Popradu, ešte pred nedávnom som nevedel o koho ide.  Možno je to preto, lebo moc nemusím charity typu akú on viedol a radšej pošlem finančnú pomoc  napríklad priamo na účet nemocnice. To je ale o inom, takže vráťme sa späť k téme kandidatúry na prezidenta.


Podľa ľudí s ktorými sa stretávam je už teraz každému jasné, že nech sa stane prezidentom ktokoľvek nič zásadného sa na Slovensku nezmení. Právomoci prezidenta sú totiž dané a ako som čítal na internetovej diskusii ani pán Kiska na nich nechce nič meniť. Jeho argumenty typu, “Ako jednotlivec krajinu sám nezmením, ale verím, že keď sa spoja čestní a schopní ľudia dokážeme naše Slovensko zmeniť“, sa javia len ako obyčajné reči a už vopred si nimi možno robí alibi. Pán Kiska si na zmenenie stavu Slovenska podľa mňa vybral jednoduchšiu cestu., pretože prezident Slovenska má hlavne menšiu zodpovednosť i právomoci ako napríklad premiér, ministri, či poslanci. Možno zavážil aj fakt, že v porovnaní so súčasným prezidentom každý priemerný kandidát bude vynikať. Jeho slová, “Som presvedčený, že silu autority prezidentského úradu spojenú s názormi väčšiny obyvateľstva musí rešpektovať každá vláda a každý parlament“ sa mi zdajú naivné. Neviem prečo, keď doteraz vládu s parlamentom evidentne nezaujímal názor občanov, by sa to malo zmeniť za prezidentovania pána Kisku. Na druhej strane ak to myslí úprimne v podstate mu fandím a obdivujem ho, čo dokázal, no zatiaľ ma nepresvedčil. Obávam sa , čo všetko sa na neho oprávnene , či neoprávnene ešte vytiahne. Názory ktoré sa už teraz dajú prečítať na internete, kde sa o ňom píše ako naivnom, či nastrčenom kandidátovi sú ešte len slabým odvarom. Je otázkou či mu okrem neetického hromadného marketingového politického posolstva, kde použil databázu ľudí finančne podporujúcich Dobrého anjela, prospeje aj predstavenie pána Filca, ako jednu z ústredných postáv svojho tímu na zber podpisov. Ako sa píše v jednej diskusii spojenie pána Filca so Širokým je nezabudnuteľné... Taktiež je na mieste otázka kde bol pán Kiska doteraz? Veď rôzne krivdy, tunelovanie, či kauzy typu Gorila sú tu už dve desaťročia. Tiež rovnaké sľuby aké má pán Kiska počujeme pred každými voľbami. Myslím si, že jeho argumenty zatiaľ nie sú relevantné, prečo by občania mali veriť práve jemu. Jeho kampaň sa však len začína a možno nielen mňa počas nej presvedčí o svojej oprávnenosti stať sa hlavou štátu. Zatiaľ sa tak nestalo.

Pred napísaním článku som pánovi Kiskovi e-mailom položil pár otázok na ktoré mi doteraz neodpovedal. Škoda, lebo mal možnosť sa vyjadriť, či napríklad vyvrátiť niektoré podozrenia na svoju osobu , ktoré v otázkach boli. Mohol tak pomôcť aj svojim potencionálnym voličom pri rozhodovaní. Pán Kiska, ktorého prezidentská kampaň stojí na údajnom záujme o  občanov tak predviedol pravý opak. Možno nemal čas a poštu mu (ne)vybavuje jeho sekretárka. Ako sa však bude správať k občanom potom, ak bude vo funkcii prezidenta a tí ho zavalia návalom prosieb, či sťažností ? Bude to za neho tiež (ne)riešiť nejaký úradník a on sa bude tváriť, že je všetko v poriadku ? Ďakujem pekne, neprosím.

Otázky , ktoré som pánovi Kiskovi položil si môžete prečítať  tu.

 Andrej Kiska brutálne porušil dohodu o Dobrom anjelovi, tvrdí jeho spoluzakladateľ Brossmann

PS: Tento článok som uverejnil aj na blog,sme. Za to, že som napísal, že podobné charity ako viedol pán Kiska moc nemusím a kde som v diskusii vyjadril svoj osobný názor, že celkom neverím v ich čistotu a že som si dovolil položiť nepríjemné otázky kandidátovi som si vyslúžil nadávky od anonymov s nickom mjo a Michal222, že som  zakomplexovaný hajzlík, či chudák. Beriem to ako názor primitívov, pretože ak mi niekto odopiera môj vlastný názor , ani si iné pomenovanie nezaslúži. Na jednej strane takéto typy vyčítajú súčastnej vláde málo demokracie, či diktátorstvo a na druhej ak má niekto svoj vlastný názor, tak ho urážajú. Taktiež pokladám za nehorázne ak mi chce niekto určovať, akým spôsobom mám prispievať na charitu. Proste úbohosť.

TOPlist
Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu a použitím príslušného nastavenia webového prehliadača vyjadrujete súhlas s ich používaním.
V poriadku
Viac informácií