Hon na čarodejnice

02.02.2020 09:32

Pán Juraj Petrovič z OKS-SAS na svojej facebookovej stránke napísal, že mu vyšetrovateľ NAKA oznámil, že začal trestné stíhanie vo veci fotky Ľuboša Blahu s kosákom a kladivom a to pre zločin rozširovania extrémistického materiálu v súbehu s prečinom prejavu sympatie k hnutiu, smerujúcemu k potlačeniu základných práv a slobôd. Logicky sa dá z toho vyvodiť, že oznamovateľ bol on sám a potvrdil to aj jeho kamarát pán Dostál.
Toto podanie tiež odôvodnuje na svojej sociálnej stránke okrem iného takto:  "Blaha oslavuje komunistické režimy ako Kuba, Čína, či dokonca Severná Kórea. Ak hovorí, že chce socializmus, tak myslí 80. roky. A ako ústavný činiteľ má hájiť demokraciu. Ako toto všetko ide dokopy? Áno, symboly ako červená hviezda, či kosák a kladivo nie sú vo všeobecnosti označiteľné za symboly komunistickej totatily, ale kontext je veľmi dôležitý. A ten v prípade Blahu jednoznačne ukazuje, že mu nejde o propagáciu medzinárodného robotníckeho hnutia, alebo etablovaných demokratických ľavicových strán.  Opakovane hovorí o tom, že chce koniec kapitalizmu, čiže súčasného demokratického politického zriadenia a nástup socializmu. A ešte by mi niekto mohol vysvetliť, či len preto, že je pred voľbami, mám tolerovať, ak niekto podľa môjho právneho názoru pácha pokračujúci trestný čin šírenia extrémistických materiálov? "  To boli slová pána Petroviča.
Takže poďme pekne po poriadku. Sám som voči pánovi Blahovi vystupoval  kriticky a veľa vecí na ňom sa mi nepáči, ale budem tvrdo bojovať za to, aby mal Blaha právo povedať svoj názor. Toto pokladám už za hon na čarodejnice a nie pán Petrovič nemusíte pred voľbami nič tolerovať. No ja sa pýtam, prečo ste podali trestné oznámenie práve tesne pred voľbami, keď pán Blaha koná a hovorí rovnako už niekoľko rokov! Takže podľa mňa to z Vašej strany v kontexte toho, že sa chcete vo voľbách dostať do parlamentu, JE účelové!
Na internete sa objavil názor, že ešte polícia neukončila právoplatným rozhodnutím toto podanie a ani nezačal konať a nerozhodol  súd, no pán Juraj Petrovič s Dostalom už sú presvedčení o viníkovi! Pánovi  Petrovičovi tam bolo doporučené dostať  sa k moci svojimi schopnosťami a hlavne férovým spôsobom s čím vrele súhlasím.
 Tiež si myslím, že toto podanie už je cez čiaru hlavne ak internet je zaprataný týmito symbolmi, ktoré sa tam aj dokonca predávajú. Podľa myslenia  Petroviča tieto weby tiež niečo propagujú a mali by za to niesť dôsledky, no on sa zameral len na jednu osobu. Zaváňa mi to šikanou a rozdielnym metrom na rovnaké symboly.
Z čoho som najviac zhrozený je však fakt, že pán Petrovič v podstate tvrdí, že chcieť koniec kapitalizmu je trestný čin! Tu budem ako pán Fico tvrdiť, že to rovno môžu zavrieť pol Slovenska.  Ani spolu s  chcením socializmu to nemôže byť tresný čin, hlavne, ak to chce niekto dosiahnuť demokratickým spôsobom, čiže voľbami!  Pán Petrovič spamätajte sa! Taktiež si myslím, že ak  má niekto podozrenie , že demokracia u nás je ohrozená má právo sa ozvať a to v niektorých vyjadreniach pána Blahu ja badám. Sám mám negatívne skúsenosti napríklad s novinármi, kde v niekoľkých prípadoch doslovne klamali.
Som celkovo rozhorčený   z udalostí  v posledných dňoch, kde sú tesne pred voľbami zverejňované  rôzne podania, telefonáty a prepisy...

Či sa to niekomu páči, alebo nie pripadá mi to naozaj ako Hon na čarodejnice!  Kto z toho bude ťažiť uvidíme po voľbách. Obávam sa však, že občania to nebudú a dúfam, že si potom nebudem  musieť položiť  otázku "Kam sme sa to dostali?"