Lampa: Cervanová

26.06.2011 14:01

Reláciu Štefana Hríba Lampa: Cervanová + Cervanová 2 + Cervanová 3 som sledoval s veľkou pozornosťou. V predkole vysvetľoval svoje postoje predseda parlamentu. Mňa však zaujala ďalšia časť o kauze Cervanová,ktorú zavraždili v roku 1976. Pozeral som to s napätím a nestačil som sa diviť. Štyria  zúčastnení obvinení a aj odsúdení(naposledy v roku 2006) popreli svoju vinu. Nechápem však prečo aj ponovembrové súdy uznali argumenty súdov komunistických. Žeby bola medzi sudcami taká spolupatričnosť,bez ohľadu na vinu či nevinu obžalovaných? Zarazilo ma aj to ako rafinovane odpovedal ten advokát obžalovaných ohľadom neuznaných dodatočných spisov z archívu v Levoči. Rázne sa vyjadril o ich dôležitosti a významnosti,no zabudol povedať či bola tá dôležitosť v prospech ,alebo neprospech obžalovaných. No a spochybnenie tela zavraždenej súdnym znalcom (patológom) bol vrchol večera...

 Samozrejme bolo tam ešte viac zarážajúcich momentov,podľa mňa veľmi dôležitých,ktoré súdy nebrali do úvahy a aj preto po skončení relácie som viac presvedčený o nevine ako vine štyroch obžalovaných a myslím si, že tento prípad skončí na medzinárodnom súde. Zároveň to bude asi posledná šanca obžalovaných dokázať svoju nevinu. Ak sa dokáže,bude to už len ich morálne zadosťučinenie. S veľkou pravdepodobnosťou budú aj finančne odškodnení. Smutné je,že ak sa tak stane zaplatia to daňoví poplatníci a nie tí ,ktorí pochybili,obžalovali a neskôr odsúdili nevinných. Na záver pár otázok: Je toto možné v 21 storočí ? Koľko takýchto prípadov sa ešte stalo a kto,ak sa neskôr preukáže nevina odsúdených, bude za to niesť zodpovednosť ? 

Súvisiaci článok odkaz už nefunguje,ktovie prečo...

chronologia-cervanova.rtf (7,1 kB)

TOPlist 

Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu a použitím príslušného nastavenia webového prehliadača vyjadrujete súhlas s ich používaním.
V poriadku
Viac informácií