Modlenie v parlamente

14.05.2012 09:29

 

Zo záujmom som si prečítal článok Poslanci sa budú v parlamente modliť.  Objavilo sa mnoho názorov a nielen v tomto článku za i proti modleniu sa v parlamente. Logicky vyznieva napríklad aj argument, že parlament zo svojej podstaty má slúžiť na niečo celkom iné ako modlenie.  Podľa mňa však majú poslanci na to právo a o to viac ak im to pomôže pri rozhodovaní sa v parlamente v prospech Slovenska. Problémov, ktoré by poslanci mali riešiť sa nahromadilo neúrekom. Vláda Ivety Radičovej sa modlila a ja nemám dojem,že by im to pomohlo, skôr naopak. Som zvedavý ako to dopadne teraz. Ak sa poslanci chcú modliť ,nech sa páči, no potom od nich očakávam rovnaký elán a odhodlanie aj pri riešení problémov a hlavne pri hlasovaní v parlamente, ktoré by malo byť pre blaho občanov tohto štátu. Je mi ľúto, ale zatiaľ snahy poslancov modliť sa v parlamente vnímam ako krycí manéver zakryť svoju neschopnosť, či nemohúcnosť v parlamente. Možno sa to zmení a je potrebné v to dúfať. Taktiež dúfam, že požiadavky ohľadom modlenia sa nebudú zvyšovať. Mám na mysli napríklad kríž v parlamente a podobne. To by už podľa mňa v poriadku nebolo. S podobnými snahami nemám dobré skúsenosti. Svojho času bola v Poprade v kostole zriadená volebná miestnosť a až po sťažnostiach občanov od toho v nasledujúcich voľbách  upustili. Aj ja som napísal protest do regionálnych novín, kde mi dovtedy uverejnili skoro všetko ,čo som napísal. Tento môj článok mi však neuverejnili, ba čo viac som sa tam ocitol na čiernej listine. Vráťme sa však k našemu parlamentu. Róbert Fico by mal takýmto snahám určiť nejaké hranice a pri snahe o ich prekročenie rázne zakročiť aj vo vlastnom záujme. Toto je totiž citlivá téma aj pre jeho terajších voličov, ktorých by mohol stratiť. Modlenie v parlamente je teda podľa mňa v poriadku a ak bude mať citlivo určené hranice a hlavne občania Slovenska budú mať z toho úžitok, je potrebné to len privítať. Dúfam však, že ak poslanci po štvorročnom pôsobení v parlamente dostanú účet, nebude modlenie v parlamente jediný viditeľný výsledok ich práce.To by bolo veľmi smutné.

 

Súvisice články: Diskriminovaní ateisti (?)

                         veriaci ateista

 

 

TOPlist 

Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu a použitím príslušného nastavenia webového prehliadača vyjadrujete súhlas s ich používaním.
V poriadku
Viac informácií

Kontakt