Pán Fico, podľa mňa ste zbabelec

18.12.2013 14:32

 

Ako občan cítim potrebu verejne vyjadriť svoj názor na kandidatúru Róberta Fica  na post  prezidenta . Osobne som dúfal, že pán premiér kandidatúru na prezidenta nepotvrdí. Stal sa však opak. Potvrdil ju dnes. Pán Fico asi vidí príležitosť stať sa prezidentom Slovenska a takto si predĺžiť svoje hviezdne chvíle. Správne usúdil , že má väčšiu šancu sa teraz stať prezidentom, ako neskôr  uspieť v parlamentných voľbách.
Čo na tom, že nechá za sebou nedokončenú prácu vo vláde. Už si predstavujem, ako sa v budúcnosti bude vyhovárať slovami ja nič, ja som vo vláde už nebol a nenesiem za nič zodpovednosť. Budete ju niesť pán Fico, či sa Vám to páči , alebo nie. Korektné z Vašej strany by bolo, ak by ste dokončili, čo ste začali ako predseda vlády. Takto to teraz vyzerá, že utekáte od práce a hlavne od zodpovednosti. Svojim konaním určite sklamete množstvo svojich voličov a dúfam, že sa to prejaví aj v budúcich parlamentných a blížiacich sa prezidentských voľbách.  Podľa mňa ste sa zaradil medzi politikov ktorí viac myslia na svoj prospech, ako na  občanov. Podľa mňa ste zbabelec. Fakt, že Vás za kandidáta na post prezidenta navrhlo a zvolilo predsedníctvo strany sa Vám ako výhovorka do budúcnosti bude určite hodiť, že pán Fico?
Čo to bude znamenať pre Slovensko ak Róbert Fico bude zvolený za prezidenta? Posilní sa sila Smeru  pretože bude mať v moci tri ústavné funkcie.  Aj terajší prezident má blízko k vládnucej strane, no myslím si, že pán Fico to bude “dávať “ najavo podstatne výraznejšie.
K posilneniu demokracie na Slovensku to určite neprispeje. Nám občanom v prípade zvolenia pána Fica za prezidenta ostáva len dúfať, že bude prezidentom všetkých občanov, ako sľúbil v televíznom prejave.

Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu a použitím príslušného nastavenia webového prehliadača vyjadrujete súhlas s ich používaním.
V poriadku
Viac informácií