Smer nič nepochopil, či chorá spoločnosť

18.08.2018 13:59

Včera som s údivom a nevôľou sledoval správy, že pán Gašpar bude radiť ministerke Sakovej, ba dokonca aj pán Krajmer, bývalý šéf protikorupčnej jednotky NAKA, podľa aktuality.sk mieri od septembra na ministerstvo vnútra. Obidvaja budú robiť pravdepodobne nejakých poradcov. Dokonca o bývalého prezidenta PZ majú záujem aj naši susedia. Takže v podstate je to návrat Krajmera a Gašpara. Obávam sa, že prekvapeniam ešte nie je koniec.  Smer každopádne nič nepochopil! Z pána Pellegriniho sa pomaly, ale isto stáva zdatný nástupca pána Fica! Zo začiatku vyhlasoval, že si chce získať dôveru občanov a znelo to dosť vieruhodne. Bohužiaľ túto dôveru si začal získavať tak, že na facebookovej stránke predsedu vlády maže a blokuje komentujúcich. (Aby nedošlo k nedorozumeniu, jedná sa o slušné komentáre, nie urážlivé, či zákon porušujúce).Na druhej strane sa rád prezentuje na sociálnych sieťach, ako sadí zemiaky, či montuje skriňu. Podľa mňa by predseda vlády mal namiesto toho riešiť problémy tejto krajiny. Alebo je nám fakt tak dobre pán premiér?
Celkovo sa to mazanie komentárov a blokovanie užívateľov u nás nejak rozmohlo. Chápem, že je to jednoduchšie riešenie, ako niekomu niečo vysvetlovať. Hlavne, ak sa to vysvetliť  a zdôvodniť ani nedá! Smutné však je, že to robia napríklad aj niektorí kandidáti na prezidenta, ako som sa dočítal na sociálnych sieťach. Takého kandidáta voliť určite nebudem. Nedá sa mi však  nezmieniť o billboardoch pána Mistríka. Nie som jeho sympatizant, ale tento kandidát na prezidenta bol tvrdo napádaný, že svojimi billboardmi porušuje zákon. Dokonca to s plnou vážnosťou  tvrdil aj iný kandidát. Zo začiatku som aj ja mal tento názor. Pravda je však taká, že pán Mistrík rozmiestnením svojich bilboardov po celom Slovensku žiadny zákon neporušuje!  Nový zákon 181/2014 Z.z. o volebnej kampani mu to jednoducho umožňuje.  
Blížia sa komunálne voľby a ja sa nestačím diviť kto všetko tam kandiduje. Medzi kandidátmi na primátora Bratislavy som objavil aj meno Viktor Béreš. Tento "bojovník" proti korupcii a zlodejom za stranu NAJ dodnes nevysvetlil daňové nedoplatky svojej firmy za minulý rok, ani podozrenia z brania úplatkov, keď bol členom strany ANO. Podľa mňa nemá morálne právo  kandidovať nielen za primátora, ale nikde!

Meno jedného milionára je napríklad medzi kandidátmi na primátora Popradu. Podľa Plus 7dní  si v minulosti začal stavať svoju haciendu v bratislavskom Devíne na čierno. Taktiež podľa tohto týždenníka kupoval Tatravagónku v Poprade od muža spájaného s tamojším podsvetím. Mne z toho vychádza jedno. Tento kandidát nedodržuje zákony a nemá problém sa stýkať s podsvetím. Potrebujú občania takého kandidáta, alebo kandidáta závislého na alkohole, či kandidáta, ktorý dokáže krivo obviňovať, korumpovať,tunelovať a podobne? Podľa mňa nie. Odpoveď určite za pár mesiacov dajú voliči. No to, že takíto kandidáti sa nehanbia kandidovať vo všeobecnosti na rôzne funkcie, kde sa rozhodujuje o osudoch občanov, o eurofondoch a podobne, znamená, že je niečo choré v tejto spoločnosti.
 

Medzi kandidátmi na primátora Popradu je aj jeden hulvát. SZ szcpv =  František Bednár.

Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu a použitím príslušného nastavenia webového prehliadača vyjadrujete súhlas s ich používaním.
V poriadku
Viac informácií