Eshop, ktorý vo mne budí nedôveru

08.06.2016 16:46

Firma Qcomp.s.r.o na ktorú bolo podané trestné oznámenie a začaté trestné konanie  dňa 28.8.2015 ukončila činnosť a zanechala po sebe niekoľko desiatok poškodených zákazníkov, ktorí sa so žiadosťou o pomoc obrátili aj na Spotrebiteľské centrum. Na ich eshop www.qcomp.sk sa však ešte nejaký čas dalo dostať. Zdanlivo fungoval normálne. O pár týždňov neskôr už bol nefunkčný a na scéne objavila nová stránka-eshop na adrese www.pckonfig.sk. Čo bolo prinajmenšom diskutabilné a pre niekoho aj podozrivé mala úplne rovnaký vzhľad ako qcomp. Jeden by povedal, že sa zmenil iba názov stránky. Na internetových diskusiách sa ihneď objavili rozhorčené reakcie a upozornenia, aby si zákazníci dávali pozor. Tieto upozornenia sú tam do dnešného dňa.

Olej do ohňa prilialo aj www. spotrebitelskecentrum.sk, kde sa objavila výzva na opatrnosť pri stránke pckonfig. Bola tam aj zmienka o reinkarnácii qcompu a údajnom prepojení oboch eshopov. Pravdou je, že tento článok po nejakom čase spotrebiteľské centrum zo svojej stránky bez vysvetlenia stiahlo a údajne sa konateľovi pckonfig ospravedlnilo. Takže vyzerá to, že žiadne prepojenie medzi týmito eshopmi neexistuje.

Mám podozrenie, že to nie je celkom tak. Internetový vyhľadávač Google určitú spojitosť a väzbu medzi qcomp a pckonfig vidí. Ak do neho zadáte slovo qcomp tak hneď na prvom mieste je pckonfig. Zistil som aj nasledujúce fakty. Na stránke pckonfig som objavil pri konkrétnych výrobkoch otázky zákazníkov, ktoré písali ešte na stránku qcomp. Ak tu nie je žiadne prepojenie prečo sú na stránke pckonfig? Naviac, keďže pri otázkach je uverejnený aj dátum sa jedná o dobu, kedy eshop pckonfig ešte nefungoval. Mňa však zarazil fakt, že na stránke pckonfig som pri výrobkoch narazil aj na moje vlastné recenzie, ktoré som pred pár rokmi písal na stránku qcomp. Na moju otázku prečo sú na stránke pckonfig otázky a recenzie zákazníkov, ktoré boli pôvodne na stránke qcompu som dostal od konateľa spoločnosti arogantnú odpoveď, že uverejnenie recenzií zákazníkov nie je nič protiprávne. Odpoveď pána konateľa ako aj nereagovanie na moju otázku cez ich webový formulár ma len utvrdila v názore, že pckonfig a qcomp okrem google spájajú minimálne rovnaké otázky a recenzie pri výrobkoch. Mám pocit, že tieto dôkazy sa začnú veľmi rýchlo mazať. Samozrejme to neznamená, že pckonfig je neseriózna firma. Nielen vo mne to však navodzuje pocit nedôvery a obozretnosti, ktorý mám právo aj verejne vyjadriť.

Aj zákazníci pred nakupovaním cez internet majú právo na  informácie a ako naložia s tými, ktoré sú v tomto článku už ponechám na nich.

 

Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu a použitím príslušného nastavenia webového prehliadača vyjadrujete súhlas s ich používaním.
V poriadku
Viac informácií

DOPLNENÉ 29.12.2016:

1. Qcomp a Pckonfig majú spoločné aj to, že sú hosťované na rovnakom serveri (IP 46.229.230.71) Viac na stránke: https://www.zoznamdomen.sk/ip-adresa/46.229.230.71 alebo

https://analyzeid.com/?ip=46.229.230.71

2. Pri registrácii domien qcomp.sk a pckonfig.sk figuruje jedno spoločné meno M Solar, id MARE-1108. Podľa všetkého táto osoba bola držiteľom domény pckonfig.sk od 9.9.2015 do 5.11.2015 pozri tu: https://www.zoznamdomen.sk/historia/pckonfig.sk  a je aj aktuálnym držiteľom domény qcomp.sk. pozri tu: https://www.zoznamdomen.sk/domena/qcomp.sk

Podľa stránky https://www.domeny-webhosting.info/domeny/detail/PCKONFIG.SK  má s pckonfig.sk niečo spoločné aj v súčasnosti!

Zaujímavé je, že údajne človek s rovnakým priezviskom v qcompe pracoval a údajne aj manželka majiteľa qcompu Hrabánka mala za slobodna toto meno!

Ako som písal v článku nemusí to nič znamenať, ale nezačína tých prepojení medzi qcomp.sk a pckonfig.sk nejako podozrivo pribúdať?

POZOR! Ponúkam možnosť (ak nestačí diskusia pod článkom) sa na tomto mieste verejne vyjadriť komukoľvek kto sa týmto článkom cíti nejak dotknutý.

Diskusná téma: Eshop, ktorý vo mne budí nedôveru

pckonfig.sk je qcomp.sk

pckonfig.sk | 06.11.2016

pckongig je qcomp, staci ked si v googli date zobrazit cache stranky qcomp.sk. Zadajte do google: cache:qcomp.sk

Re:pckonfig.sk je qcomp.sk

autor článku | 12.11.2016

Ďakujem za Váš názor, ktorý rešpektujem a aj ho tu ponechám, i keď pravdepodobne riskujem opätovné vyhrážanie sa mi súdom. Mimochodom môj názor v článku o mazaní dôkazov sa stal skutočnosťou...

Súhlasím

Dodo | 09.06.2016

Pmätám keď pckonfig začínal, bol to úplne identický web. Ja tam nakupovať nebudem.

Pridať nový príspevok