Fakty o strane NAJ

02.01.2018 13:03

Poslednú dobu sa na scéne objavila nová politická strana NAJ. Jej predsedom je pán Viktor Béreš, ktorý bol v minulosti poslancom za stranu ANO. Strana NAJ má okrem iného za cieľ zvýšiť platy na minimálne 1000 € a taktiež dôchodcom dať minimálne 550 €. Chce tiež vyvlastňovať napríklad SPP,vodárne a elektrárne, ale aj majetok novodobých zbohatlíkov, ktorí nebudú vedieť preukázať jeho nadobudnutie. Vnútorne s tým súhlasím. Samozrejme je na voličoch, aby zhodnotili reálnosť takýchto sľubov, ktorí budú mať na mysli fakt, že aj v minulosti boli politici, ktorí sľubovali dvojnásobné platy a iné nesplnené sľuby. K rozhodovaniu však potrebujú relevantné informácie, ktorých sa im podľa mňa u tejto strany zatiaľ nedostáva. Na moju otázku, že ak dajú dôchodok 550 € niekomu, kto cielene nepracoval, alebo pracoval na čierno a dôchodok im samozrejme bude vychádzať minimálny, tak ako k tomu príde človek, ktorý má dôchodok len o pár euro viac, alebo dokonca aj menej a pritom má odpracované 40 a viac rokov a zo zdravotných dôvodov, ktoré mu zamestnávateľ netoleroval musel odísť do predčasného dôchodku, ktorý mu podľa zákona bol krátený som dostal odpoveď v tom zmysle, že to sa bude riešiť, až keď sa strana NAJ dostane do vlády. Podľa mňa riešenie by mali mať už teraz, pretože to zaváňa diskrimináciou určitej časti obyvateľstva. Na moju ďalšiu otázku s kým chcú vládnuť, mi bolo povedané, že vo voľbách chcú mať toľko hlasov, aby mohli vládnuť sami. Zaujalo ma, že strana NAJ zriaďuje čierny zoznam zločincov a zlodejov a dala výzvu smerom k občanom, aby nahlasovali podozrivé nárasty majetkov u konkrétnych osôb. Dokonca im za nahlásenie sľubuje odmeny. Neviem, či toto je tá správna cesta a či si občania nebudú medzi sebou vybavovať účty. 

Som si vedomý, že je potrebná strana, ktorá bude plnohodnotnou alternatívou voči terajšej vládnucej koalícii. Som však aj toho názoru, že ak niekto chce bojovať proti oligarchom a podvodníkom mal by ísť príkladom a byť vzorom, alebo sa mýlim? Z tohto dôvodu ma dosť zarazil fakt, že na stránke finstat.sk som zistil, že pán predseda strany NAJ Viktor Béreš je štatutárom vo firme FORSTER archívna a dopravná technika s.r.o., ktorá dlhuje štátu na daniach. Jednalo sa o viac ako 24 000 €. Dňa 29.11.2017 som mu preto na email viktor.beres@strana-naj.sk a info@strana-naj.sk položil otázku, či to môže vysvetliť. Nič viac, nič menej. Zopakoval som to 9.12.2017. Tú istú otázku som mu tiež položil 27.12.2017 cez messenger. Do dnešného dňa som odpoveď nedostal a dokonca 1.1.2018 som zistil, že namiesto toho, aby mi pán Béreš odpovedal mám zablokovaný prístup na jeho messenger aj facebookovú stránku. Neviem si toto jeho správanie vysvetliť! Je pravdou, že v tejto chvíli už dlh nie je evidovaný. No faktom je, že minimálne mesiac na stránke finstat.sk dlh bol. Ja sa pýtam, ak v tom bol pán Béreš nevinne, aký mal problém to vysvetliť? Ak takýmto spôsobom chce komunikovať s občanmi, tak nie je o nič lepší ako tí voči ktorým bojuje. Asi bude niečo pravdy na diskusiách, kde sa píše, že blokuje, či maže príspevky a odpovedá, len na to, čo sa mu hodí.

Okresný predseda NAJ v Poprade (ten jediný so mnou komunikoval) často v súvislosti s občanmi v diskusiách používa slovo ovce. To správanie ovcí sa asi strane NAJ a jej predsedovi hodí, ináč si neviem vysvetliť fakt, keď sa náhodou nájde niekto, kto im z pomedzi tých "ovcí" položí nepríjemné otázky, tak ho ignorujú a blokujú na socialnych sieťach ako mňa. 

V roku 2005 strana ANO obvinila pána Béreša z brania úplatkov. Vtedy pán Viktor Béreš vyhlásil, že sa bude brániť súdnou cestou. Zaujímalo by ma teda, aké bolo rozhodnutie súdu? Nebol by to dobrý signál pre voličov strany NAJ, ak toto vážne obvinenie náhodou neriešil a nechal zapadnúť prachom. Len tak mimochodom, vtedy pán Béreš ako jeden z mála slovenských poslancov presadzoval zavedenie maďarčiny ako rokovacieho jazyka NR SR. 

Tento článok nemusel vôbec vzniknúť, ak by mi predseda strany NAJ odpovedal na moju podľa mňa slušne položenú otázku. Neurobil tak a vo mne vyvolal pochybnosti v mojom počiatočnom fandení tejto strane. Uvidíme, do veľkých voľieb je ešte dosť času, aby si strana NAJ uvedomila, že sa to dá aj inak. 

Tie špeciálne čaty nemajú podľa mňa chybu.

 

Reakcia pána Viktora  Béreša

Moja reakcia na obvinenia pána Béreša

Ďalší útok na moju osobu, asi som niekomu šľapol na otlak, lebo toľko vyhrážok, krivých obvinení a potencionálnych žalôb za svoj článok som ešte nemal.

Útok pána Bednára

Moja reakcia na obvinenia pána Bednára

DOSLOV

DISKUSIA

Pokračovanie článku - Strana NAJ 2

Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu a použitím príslušného nastavenia webového prehliadača vyjadrujete súhlas s ich používaním.
V poriadku
Viac informácií