Strana NAJ 2

20.01.2018 12:04

Začiatkom januára som uverejnil článok s názvom Fakty o strane NAJ. Dočkal som sa neuveriteľnej, ba priam hysterickej reakcie pána Viktora Béreša (a nie len jeho ). Pán predseda tejto strany sa mi vyhrážal žalobou a dokonca svätou vojnou. Všetko si môžete prečítať v článku a jeho reakcie pod článkom, nebudem sa už k tomu vracať.

Dôležité je, že niektoré podozrenia, ktoré som v článku len naznačoval sú pravdivé. Jedná sa o mazanie nepríjemných otázok na sociálnych sieťach a blokovanie prispievateľov. Zistil som, že  na stránke parlamentné listy je možnosť položiť otázku nielen tejto strane. Strana NAJ a jej predseda Béreš však odpovedajú len na otázky, ktoré uznajú za vhodné, ostatné jednoducho bez vysvetlenia zmažú, vrátane otázok z podozrenia brania úplatku, či daňových nedoplatkov. Toto správanie mi pripomína doby minulé. A to si táto strana píše, že je strana odborníkov a etiky! Opýtal som sa redaktorov parlamentných listov, aký to má vôbec význam, dať na stránku možnosť položiť otázky, ak sa potom tieto sústavne mažú? Odpoveď som zatiaľ nedostal. Len pre zaujímavosť, táto moja otázka zmizla zo stránky behom dvoch hodín.

Po stretnutí, či sneme strany NAJ zo dňa 14.1.2018 sa začali ozývať vyhodení, údajne aj zakladajúci členovia tejto strany, ktorí boli postupne zbavovaní členstva v strane. Našli sa aj členovia, ktorí pochopili, že pán Béreš nie je tá správna voľba a zo strany NAJ odišli. Na sociálnych sieťach a inde sa objavili názory, že strana NAJ je stranou jedného muža, či s.r.o Viktora Béreša a podobne. Kritika na stranu NAJ a hlavne na jej predsedu sa začala hrnúť zo všetkých strán. Smutné je, že k terajšiemu stavu dopomohli vlastne aj tí, ktorých Bereš vyhodil. Pomohli sa mu rozbehnúť, dali tomu určitú vážnosť. Jedno nepochopím, je plno komentárov na sociálnych sieťach, že to sa dalo predpokladať, len tzv. skúsení bojovníci boli slepí? Zaváňa mi to hazardovaním s dôverou voličov. Či prezlečieme kabáty a ideme ďalej? Vyzerá to tak, pretože už bola zverejnená výzva pre mimoparlamentné strany k prevzatiu programu strany NAJ. Ja osobne pri určitých osobách, ktoré túto výzvu podpísali nemám záruku, že sa podobný scenár opäť nezopakuje. Veď čo si mám napríklad myslieť o človeku, ktorý Vás najskôr na facebooku požiada o priateľsvo a zrazu Vám začne vyčítať, že mu nelajkujete jeho príspevky, ba dokonca Vám naznačí, že ste jeden zo špiónov medzi jeho priateľmi... 

Som toho názoru, že strana, ktorá nevie odpovedať aj na nepríjemné otázky do politiky nepatrí. Taktiež tam podľa mňa nepatrí aj politik, ktorý pri nepríjemnej, ale pravdivej otázke prechádza do hysterického útoku a vyhráža sa žalobou. Uvidíme o nejaký čas, či v strane NAJ prebehne nejaká sebareflexia a či si jej predseda pán Viktor Béreš vstúpi do svedomia. Zatiaľ to tak nevyzerá.

Pán demokrat Viktor Béreš napokon namiesto toho, aby odpovedal  v parlamentnývh listoch na otázky občanov, si vymazal profil. Taktiež ma zablokoval aj na facebookovej stránke strany NAJ. Vrcholom je zneužívanie tragickej udalosti na propagáciu strany NAJ.

Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu a použitím príslušného nastavenia webového prehliadača vyjadrujete súhlas s ich používaním.
V poriadku
Viac informácií